اولین گفت‌وگو با مادر «حمید صفت»/ من ندیدم حمید ضربه‌ای به حاج آقا بزند!

حمید صفت
یاسمن قاسمی

رسانه نوا – مادر حمید صفت، خواننده رپ که به جرم قتل ناپدری خود در بازداشت به سر می‌برد گفت: من ندیدم حمید ضربه‌ای به حاج آقا بزند، پسر من قاتل نیست!

به گزارش رسانه نوا به نقل از شهروند، مادر حمید صفت اولین گفت‌وگوی خود را با رسانه‌ها انجام داد. وی اتفاق روز درگیری پسرش با همسرش را اینگونه شرح کرد:

حاج آقا روی راحتی نشسته بود. حمید هم رفت و کنار او نشست. به همسرم گفت چرا با حاج خانم دعوا می‌کنی؟ چرا از کنار هم‌بودن لذت نمی‌برید؟ چون پسرم خیلی سعی داشت من و حاج آقا با هم خوب باشیم. چندبار همین سوالات را تکرار کرد، بعد هم گفت چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در جواب گفت: «بازم می‌زنم.» حمید هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین آنها بالا گرفت.

من بلافاصله خودم را بین حمید و حاج آقا قرار دادم. همسرم به طرف آشپزخانه رفت من چندبار به حمید تشر زدم که حلالت نمی‌کنم اگر با هوشنگ دعوا کنی. همسایه‌ها هم آمدند. یکی از آنها به حمید گفت بیا برویم خانه ما تا کمی آرام شوی اما حمید گفت من با مادرم از این خانه می‌روم. بعد هم مقداری از وسایلم را جمع کردم و از آنجا رفتم.

من ندیدم حمید ضربه‌ای بزند. من از ابتدای این درگیری آنجا بودم؛ حمید نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌ای به حاج آقا زد. پسر من قاتل نیست؛ حتی من ندیدم که گلدان را به سمت او پرتاب کند.

بعد از اینکه ما از آنجا رفتیم، حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم، بلافاصله به بیمارستان رفتم. سه روز در بیمارستان بستری بود.

مجید امجدی، وکیل مدافع حمید صفت نیز در اینباره می‌گوید:پزشکی قانونی هنوز علت اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم خاکسپاری انجام نشده است. برای اعلام نظر دقیق‌تر باید منتظر نظر پزشکی قانونی بود؛ ضمن این‌که ما هنوز پرونده بالینی و پزشکی متوفی را مطالعه نکردیم. شاید علت مرگ غیر آن چیزی باشد که تاکنون مطرح شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی