مهدی یراحی تیتراژ بیست و یک روز بعد را خواند!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – تیتراژ فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» توسط مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان خوانده شده است.قطعه موسیقی و موزیک ویدئویی این اثر به زودی و با آغاز نمایش عمومی این فیلم منتشر خواهد شد. امیرعلی بهادری، شاعر، هومن نامداری، تنظیم کننده و سپهر وکیلی کارگردانی نماهنگ قطعه «بیست و یک روز بعد» را برعهده دارند.
یراحی درخصوص همکاری با این فیلم سینمایی گفت: من از همکاری با فیلم بسیار خوب «بیست و یک روز بعد» بسیار خوشحالم. چراکه خود از مخاطبان این فیلم انسان دوستانه هستم و امیدوارم شما هم فیلم را دوست داشته باشید و در اکران عمومی آن را تبلیغ کنید. بخاطر من این کار را انجام دهید چون من این فیلم را خیلی دوست دارم.
«بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، از ۱۱ مردادماه روی پرده سینماها می رود.
در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی به همراه دو بازیگر نوجوان سینمای ایران مهدی قربانی و حسین شریفی نقش آفرینی می کنند..
«بیست و یک روز بعد» در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با استقبال مخاطبان سینما، نامزد فیلم برتر از نگاه تماشاگران این جشنواره شد. این فیلم همچنین در سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان درخشید و با دریافت ۵ پروانه زرین، برترین فیلم این جشنواره شد.
«بیست و یک روز بعد» ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزویش، با چالش بسیاری روبرو می شود.
عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: جلال موسوی، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: محمدرضا نجفی امامی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، عکاس: نوید سجادی حسینی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی، مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی