نخستین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان سرطانی

محدثه برهانی

رسانه نوا – حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ به نفع کودکان مبتلا به سرطان می‌خواند.

محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده و مدیرعامل مؤسسه «ترانه شرقی» که به همراه حامد همایون در آخرین بازار خیریه موسسه محک  با نام «قلک‌شکان» حضور یافته بود، نوید برگزاری نخستین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان مبتلا به سرطان محک داد و گفت:در نخستین کنسرت حامد همایون تمام عواید به کودکان محک اهدا می‌شود.

حامد همایون نیز در همین رابطه گفت: «آوازه محک را از قبل‌ها شنیده بودم اما از ۲ سال پیش به صورت جدی فعالیت‌های این مؤسسه را دنبال کرده‌ام.  فضای محک پر از انرژی‌های مثبت است و امیدوارم بتوانم به عنوان جزئی از جامعه هنری به عنوان یکی از اعضای موسسه محک شناخته شوم»

این هنرمند همچنین تشریح کرد: «برای نخستین بار است که در یک فضای عمومی حضور دارم و خوشحالم که این فضا متعلق به یک مؤسسه خیریه است. مؤسساتی چون محک برای ساخت جامعه بهتر بسیار مؤثرند و امیدوارم چنین سازمان‌هایی همواره فعال باشند و هنرمندان نیز بتوانند از طریق همراهی با این مؤسسات خدمتگزار مردم جامعه باشند.»

در پایان این هنرمند با اشاره‌ به صحبت های رجب‌پور مبنی بر حمایت از کودکان محک گفت: «مطمئن باشید که کلیه عواید حاصل از نخستین کنسرت تهران خود را به کودکان محک تقدیم کنم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی