۵ نهاد فرهنگی مأمور بررسی جوشن کبیر خواندن بنیامین بهادری شدند!

سام بورنگ

رسانه نوا – شورای توسعه فرهنگ قرآنی ۵ نهاد را مأمور بررسی و تهیه گزارش از اقدام بنیامین بهادری در اجرای دعای جوشن کبیر کرد تا با توجه به آن دستورالعملی برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه تهیه شود.

روز گذشته در خلال برگزاری هشتاد و سومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، یکی از اعضای رسانه‌ای جلسه موضوع اجرای نامناسب قطعاتی از دعای جوشن کبیر توسط یکی از خوانندگان پاپ کشور را مطرح و خواستار ورود شورا برای جلوگیری از تکرار موارد این‌چنینی شده است.

بنا بر این گزارش، اعضای جلسه ضمن استماع مجدد فایل صوتی قطعه مذکور، شورای عالی قرآن، رادیو قرآن، سازمان تبلیغات، شبکه قرآن و معارف سیما و وزارت ارشاد را مأمور کردند تا ضمن بررسی ابعاد هنری و شرعی این نوع به‌کارگیری موسیقی در دعاخوانی، نتیجه را طی گزارشی به شورای توسعه فرهنگ قرآنی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش کنند تا دستورالعمل و آیین‌نامه انضباطی برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه تهیه شود.

اقدام بنیامین بهادری در خواندن قطعاتی از دعای جوشن کبیر که با موسیقی همراه بود، واکنش‌های متعددی را در پی داشته است و بسیاری آن را عمل موهن تلقی کرده‌اند.

دیدگاه شما

7 دیدگاه
پاسخ دادن

وقتی مداحان مجازند که هر چیزی را در مداحی هایشان بخوانند و شعر هر خواننده لس آنجلسی را بدون کم و کاست فقط با لحن حزن آلود بخوانند و هیچ کس هم ککش نگزد خوب بنیامین خان بهادری هم به خودش اجازه میدهد جوشن کبیر را خوشگل و تمیز اجراء کند !

پاسخ دادن

بهتره هر کسی به کار خودش مشغول باشه و هر چیزی سرجای خودش باشه

و
پاسخ دادن

خوانندگی مداحان را آنوقت چه می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ دادن

نوآوری خیلی خوبه. اما در هر کار و برای همه امور!

پاسخ دادن

کی گفته حتما ادعیه راباید خوانند بخواند . اینکارها درآینده خطرناک وبدعت بدی است . بگذارید این ادعیه توسط اهلش خوانده شود .اگرراست میگویید بروید موسیقی فاخری تولید کنید که هم جوانان بپسندند هم گرایش به موسیقی غرب کاهش یابد

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی