آلبوم «هوادار» اثر شهرام میرجلالی رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – مراسم رونمایی از نخستین آلبوم شهرام میرجلالی، عصر جمعه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

این مراسم با حضور بهنام کریمی (آهنگساز و مدیر هنری و تولید)، علیشاه صمدی (تهیه‌کننده) و برخی عوامل آلبوم برگزار و در ابتدای برنامه مجری ضمن خوش‌آمد گویی به حاضران و معرفی مهمانان این برنامه از بهنام کریمی درخواست کرد تا در جایگاه قرار بگیرد و دقایقی درباره چگونگی شکل‌گیری آلبوم صحبت کند.

بهنام کریمی در ابتدای صحبت‌های خود درباره فعالیت‌هایش توضیح داد: «حدود ۱۶ سال است که به‌عنوان آهنگساز و موزیسین فعالیت حرفه‌ای خودم را انجام می‌دهم و در این مدت‌زمان با بسیاری از هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور آثاری را تولید کردم اما همیشه دغدغه‌ای در امور مدیریتی و اجرایی این عرصه داشتم و همین مهم باعث شد موسسه «طنین آهنگ پارس» را تأسیس کنم که بتواند پایگاه خوبی برای تمامی هنرمندان بااستعداد اعم از آهنگساز، ترانه‌سرا، خواننده و هرکسی که سهم کوچکی در تولید یک قطعه موسیقی دارد، باشد و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.»

در ادامه شهرام میرجلالی صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: «امیدوارم آلبومی که تولیدشده با حمایت یکایک شما درآمدی برای فعالیت آینده من باشد البته بدون دعای خیر شما هیچ‌کدام از آرزوهای من تیک نمی‌خورد. شاید از نگاه مخاطب این اتفاقی که امروز می‌افتد خیلی ساده‌تر از اتفاقی باشد که در دل من می‌افتد. امیدوارم هر کم و کاستی که در برنامه خواهد بود بر من ببخشید و امیدوارم اتفاق‌های بهتری در پیش روی ما باشد.»

این خواننده همچنین در موردعلاقه‌اش به خواننده خاصی در موسیقی پاپ توضیح داد: «محسن یگانه را از ته دلم دوست دارم اما به «فریدون آسرایی» هم علاقه دارم که سال‌هاست می‌گویند شبیه آن می‌خوانم! و بدون اغراق یکی از بااحساس‌ترین خوانندگان هستند و در دفتر بهنام کریمی افتخار این را داشتم که چند باری ایشان را ملاقات کنم.»

سپس یلدا صمدی روی صحنه آمد و با تکنوازی پیانو، شهرام میرجلالی را در اجرای چند قطعه همراهی کرد.

همچنین مهرداد یکتا، محسن محسنی نسب، شهاب‌الدین حسین پور، محمدرضا کاظمی، صابر قدیمی و … ازجمله مهمانان این مراسم بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی