واکنش شراره رخام به صحبت های لیلا حاتمی در برلین/یک هنرمند باید بداند در چه مکانی اظهار نظر می‌ کند

شراره رخام بازیگر
محمدتقی فرهادپور

شراره رخام بازیگر سریال “آرزوهای ناتمام” گفت: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.

مردم‌ نیوز؛ شراره رخام در خصوص صحبت های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و حاشیه‌ های بوجود آمده پس از آن گفت: در خصوص لیلا حاتمی در جشنواره برلین احساس می‌کنم این نوع واکنش‌ ها و صحبت‌ ها کاملا مقطعی و گذرا است.

وی در همین راستا ادامه داد: من اکثر مواقع ترجیح می دهم نظراتی این چنین در مجامع ندهم. باید دید آیا واقعا برخی صحبت‌ ها کمک می کند و یا بلعکس باعث بدتر شدن شرایط می شود.

شراره رخام بازیگر آرزوهای ناتمام ادامه داد: مهم ترین نکته در برخی اظهار نظرات این است که من هنرمند و یا هر شغل دیگری بدانم چه سوء‌ استفاده هایی از آن نظر می شود. من هنرمند باید بدانم کجا دارم در مورد چه موضوعی حرف میزنم. آیا حرفی که می زنم دردی را دوا می کند و یا نه صرفا خوراک حاشیه سازی برخی رسانه های داخلی و خارجی می شود.

وی با اشاره به حاشیه‌ سازی رسانه ها از برخی اظهار نظرات افزود: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.

 

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی