«حال» خاطرات پراکنده را در برج آزادی روایت می کند

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی «حال» به سرپرستی و خوانندگی «محمد فکری» ۱۵ شهریور برای نخستین بار به صورت رسمی به اجرای زنده می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی «حال» از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز و اسفند سال ۱۳۹۵ نیز آلبوم «خاطرات پراکنده» را منتشر کرده است.

در کنسرت پیش رو قرار است ۱۵ قطعه در دو بخش اجرا شود که از این میان دو قطعه «باغ اقاقی» و «گَر به تو افتاد نظرم» با شعری از اقبال لاهوری، تا کنون منتشر نشده اند و برای نخستین بار شنیده خواهند شد. همچنین قطعه «در خیال» نیز بر اساس ملودی مازندرانی «دَر نِه جان» ساخته شده است؛ این در حالی است که بیشتر قطعات توسط گروه و بر روی اشعار «سید عبدالجواد موسوی» ساخته شده است.

محمد فکری (سرپرست و خواننده)، فرزاد رضایی (رهبر ارکستر، گیتار الکتریک)، مقداد مهدوی (پیانو)، اشکان چیذری (گیتار باس)، راز گرانپایه (گیتار الکتریک)، پرهام فرزام (درامز)، محمد فرخی (پرکاشن و دف) و محمد دارایی (هارمونیکا) اعضای گروه را تشکیل می دهند.

کنسرت گروه موسیقی «حال» به سرپرستی و خوانندگی «محمد فکری» روز پنج شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی