امیر تتلو صدای محسن چاوشی و خواننده لس آنجلسی را تقلید کرد + صوت

امیر تتلو
هاتف حسینی

رسانه نوا – امیرحسین مقصودلو در جدیدترین حرکت جنجالی خود، یکی از قطعات محسن چاوشی را با تقلید صدای وی اجرا کرد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو که طی ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های ایرانی بوده، پس از چند مصاحبه پرحاشیه پا را فراتر گذاشته و این بار صدای محسن چاوشی را تقلید کرده است.

تتلو روز یکشنبه ۱۰ دی ماه یک فایل صوتی در کانال تلگرام خود قرار داد که به سرعت حواشی بسیاری ایجاد کرد. او در این فایل صوتی یکی از قطعات محسن چاوشی و حسن شماعی زاده (آهنگساز و خواننده ایرانی ساکن امریکا) را با تقلید صدای خودشان اجرا کرده است. او پیش از خود را بهترین خواننده ایرانی و تقلید صدای تمام خواننده‌ها را کاری آسان دانسته بود.

این فایل صوتی را می‌توانید از کانال تلگرام رسانه نوا بشنوید.

آدرس کانال تلگرام:  telegram.org/navair

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

ازعزیزان خواهش میکنم اگرکسی رواشناس وروان پزشک حاذق وکاربلدی راسراغ دارد لطف کنید تا این جوان برومند وهنرمندبتمام که آتشفشان عقده حقارت است وپرمدعادرحد لالیگا ال کلاسیکوتادست به حماقت های بیشتری نزده همکاری کنیدجهت درمان ومداوای این دلقک عقده ای ،توصیه میکنم به دوستان وعزیزان اگرازدوستان وااشناهای شما یبوست گرفتهویا مشکل دستشویی رفتن پیداکرده کافی یکبار به یکی ار اهنگهای این روانی گوش بدید تضمینی تا اهنگ تنام نشده مشکل یبوست حل شده وتبدیل به اسهال نمیشود یعنی ازتکتک اهنگاش به جای مسخل کننده استفاده میشود موسیقی درمانی

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی