سرپرست گروه خورشید سیاه: تا انتشار آلبوم جدید کنسرتی برگزار نمی‌کنیم

محدثه برهانی

رسانه نوا – طاهر علیرمضانی سرپرست و موسس گروه خورشید سیاه در گفتگوی اختصاصی با رسانه نوا از برنامه‌های آتی خود در حوزه موسیقی گفت.

وی در خصوص عوامل تولید این آلبوم  گفت: این آلبوم نیز نظیر سایر آلبوم‌های گروه با ۴ عنصر اصلی که شامل جهانگیر رها، آرش اسلامی، علی فرهمند و خودم  می‌شود، مراحل ساخت را طی می‌کند.

سرپرست گروه خورشید سیاه در این گفتگو خاطر نشان کرد: گروه خورشید سیاه تا پایان سال جاری، اجرایی نخواهد داشت و ممکن است پس از انتشار جدیدترین آلبوم و به منظور برگزاری آیین رونمایی به اجرای برنامه بپردازد. این آلبوم احتمالا اوایل سال ۹۶ منتشر می‌شود. 

گروه خورشید سیاه ﺑﻪ ﻋﻨﻮان نخستین و ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺮوه ﺣﺎﻣﯽ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ در پاییز سال ۱۳۹۰ ﺑﺎ قطعاتی درزﻣﯿﻨﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺘﯽ و ﺧﺸﻮﻧﺖ ﻋﻠﯿﻪ ﺣﯿﻮاﻧﺎت و ﭘﯿﻮﺳﺖ آن ﺑﻪﻣﺸﮑﻼت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ آﺛﺎر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮده که تا به امروز با ارائه کارنامه‌ای درخشان توانسته‌اند نظر جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور و ریاست محیط زیست خانم معصومه ابتکار را به خود جلب کند و برای نخستین بار در تاریخ هنر اسلامی ایران، جایزه ملی محیط زیست را از آن خود کند. علاوه بر این جایزه، گروه از سوی دفتر موسیقی وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ درﺣﻮزه اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺘﯽ نیز ﺗﻘﺪﯾﺮ شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی