کوارتت «نیلز مولوار» در برج آزادی روی صحنه می‌رود

نیلز مولوار
سام بورنگ

رسانه نوا – برج آزادی شامگاه پنج شنبه ۱۶ شهریور میزبان اجرای کوارتت «نیلز پتر مولوار» نوازنده‌ ترومپت و آهنگساز نروژی است.

به گزارش رسانه نوا، در این کنسرت که ساعت ۲۱ آغاز می‌شود، نیلز مولوار (ترومپت)، سهیل شایسته (ویولن)، ساموئل روهرر (درامز) و ادیب قربانی (پیانو) به اجرای قطعاتی در سبک های متنوع خواهند پرداخت.
موسیقی نیلز مولوار ترکیبی از چندین سبک مختلف از جمله، جز، امبینت، الکترونیک، هاوس و … است که با هنر و ظرافتی خاص در هم آمیخته شده و فضایی عمیق و اثرگذار خلق کرده است.
از نکات بارز در مورد این نوازنده می توان به اجراهای زنده اش اشاره کرد، اجراهای او تجربه‌ای منحصر به فرد و تاثیر گذار برای مخاطب است.
ساموئل روهرر نوازنده‌ درامز و سازهای کوبه‌ای اهل کشور سوییس، یکی از نوگراترین نوازنده‌های درامز در اروپا به شمار می‌رود. تسلط وی بر سبک‌های مختلف موسیقی و سلیقه‌ منحصر به فرد او در کارهای شخصی‌اش او را به یکی از پیشتازان موسیقی جز معاصر تبدیل کرده است.
ادیب قربانی نیز لیسانس نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران و فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه تهران دارد. قربانی به همراه سهیل شایسته و انزو فاواتا «تریوی قصه گویان تهران» را تشکیل داده که از جمله فعالیت‌های این گروه می‌توان به دو اجرای موفق در بخش بین الملل جشنواره‌ موسیقی فجر و ضبط آلبوم اشاره کرد. 
سبک آهنگسازی و تجربه همکاری‌های چند سال گذشته با نوازندگان صاحب سبک اروپایی، در دستیابی او به صدای شخصی‌اش تاثیر گذار بوده است.
سهیل شایسته نوازنده ویولن، سابقه نوازندگی در ارکستر فیلارمونیک و ارکستر مجلسی تهران را در کارنامه خود دارد. از فعالیت‌های وی می‌توان به همکاری با موزیسین و نوازنده مطرح بین المللی و اجرا در تهران و فستیوال موسیقی جز اسلو و ضبط آلبوم نام برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی