پوریا اخواص از حضور در جشنواره موسیقی فجر انصراف داد

پوريا اخواص
سام بورنگ

رسانه نوا – پوریا اخواص (خواننده موسیقی ایرانی) در قالب نامه ای سرگشاده از حضور در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر انصراف داد.

به گزارش رسانه نوا، در متن از نامه آمده است:

دبیر محترم سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر
جناب آقای دکتر شاهین فرهت
با سلام و احترام
از آنجا که جشنواره موسیقی فجر جایگاهی برای ارائه ، تبادل و درک و دریافت موسیقی حرفه‌ای‌ست ، لذا توقع از آن چنین است که رفتار و منش برگزارکنندگان آن نیز حرفه‌ای باشد.
۱- تا به امروز که فقط هجده روز به شروع برگزاری جشنواره باقی مانده است هیچ قرارداد رسمی با اینجانب در رابطه با اجرا در جشنواره سی و چهارم منعقد نگردیده و این نشان از غیرحرفه‌ای بودن برگزارکنندگان بزرگترین هنگامه موسیقایی کشور دارد.
۲- بعد از انتشار جدول اسم اینجانب به‌عنوان خواننده در آن دیده نمی‌شد و بعد از اعتراض و پیگیری سرپرست گروه، جدول دومی طراحی و مجدداً منتشر شد که اسامی چند خواننده از جمله بنده به آن اضافه گردید. اگر این احمالی از جانب دست‌اندرکاران بوده است که باز نشان از غیرحرفه‌ای بودن آن است اگر هم اسم و رسم هنرمندان، اعتباری برای جشنواره نیست که زیاده جسارت است.
۳- در ماه‌های گذشته برای دو اجرا در جشنواره به من پیشنهادهایی داده شد که با مشورت با برگزارکنندگان آن به بنده اعلام گردید امکان اجرای یک خواننده با دو گروه وجود ندارد و من به تبع این قانون از گروهی خداحافظی کردم تا فقط با یک اجرا در جشنواره شرکت کنم اما متوجه شدم که در جشنواره امسال هستند خوانندگانی که با دو گروه همکاری دارند و این تبعیض و «یک بوم و دو هوا» بودن در شأن برخورد با اهل موسیقی نیست.
در نهایت انصراف خودم را از شرکت در جشنواره سی و چهارم اعلام می‌دارم و یادآوری می‌کنم که:
« ادب آداب دارد»
با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکارانتان
با احترام
پوریا اخواص
ششم بهمن‌ماه یکهزاروسیصد و نودو هفت

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی