مستند جدیدی از باب دیلن در راه است

باب دیلن
انيسا رئوفي

رسانه نوا – فیلم-کنسرت جدیدی از باب دیلن منتشر می‌شود.


این فیلم که Trouble No More نام دارد قرار است در جشنواره‌ی فیلم نیویورک که از ۲۸ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷ (۶ تا ۲۳ مهر) برگزار می‌شود برای اولین بار اکران شود.
جنیفر لیبو، کارگردان فیلم است و تصاویر آرشیوی نادری از کنسرت‌های دیلن در دوره‌ی گرایش او به دیانت مسیحی در فیلم گنجانده است.

فیلم همچنین شامل اجراهایی از دیلن در تورنتو و بوفالو (از آخرین تاریخ‌های تور ۱۹۷۹ و ۱۹۸۰) است و سخنرانی‌ مایکل شنون که متن آن توسط لوک سانته، نویسنده و منتقد بلژیکی نوشته شده در آن گنجانده شده است.

یک کتاب و یک مجموعه بوتلگ که در جعبه‌ای تعبیه شده است نیز برای بزرگداشت عصر «تولد دوباره»ی دیلن (اشاره به سال‌های تاثیر موسیقی دیلن از مسیحیت) اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

باب دیلن خواننده و ترانه‌سرای جریان‌ساز امریکایی که خیلی اهلِ گفتگو با رسانه‌ها نیست در اکتبر سال گذشته برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات شد اما به مدت دو هفته از نشان دادن هرگونه واکنشی به این اتفاق اجتناب کرد. او در مراسم اهدای نوبل در ماه دسامبر شرکت نکرد و پتی اسمیت به نیابت از او در مراسم حضور یافت. کمی پیش در سال میلادی جاری نیز به سرقت ادبی سخنرانی‌اش برای جایزه‌ی نوبل متهم شد.

او در ماه اپریل جایزه‌ی نوبل را پذیرفت و ۳۰ دقیقه سخنرانی ضبط شده‌اش را منتشر کرد و در آن از رد پای ادبیات و تاثیر آن در آثارش گفت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی