طرفداران ردیوهد سوتغذیه دارند!

رسانه نوا – ردیوهد اعلام کرد به‌زودی کتابی مشتمل بر ترانه و اکوردهای ۱۵۴ قطعه از آثارشان را منتشر خواهد کرد. این کتاب ۳۶۸ صفحه‌ای تمام قطعاتی را در بر می‌گیرد که در کارنامۀ ۳۲ سالۀ فعالیت حرفه‌ای گروه وجود دارند. کتاب همچنین شامل ۴۸ صفحه طراحی‌هایی است که در این سال‌ها توسط طراح همیشگی گروه، استنلی دانوود برای جلد آلبوم‌ها انجام شده است. طراحی جلد اصلی کتاب نیز بر عهدۀ دانوود بوده است.

در حال حاضر امکان سفارش این کتاب وجود دارد و ارسال نسخه‌های سفارش داده شده از ۲۷ نوامبر آغاز خواهد شد.

این در حالی است که گروه ردیوهد این روزها از جانب فاکس‌نیوز، شبکۀ دست راستی ایالات متحده امریکا مورد حمله قرار گرفته است. کاترین تیمپف، کمدین تلویزیونی امریکایی که در هفتۀ گذشته در برنامۀ گرگ گوتفلد حضور پیدا کرده بود گفت موسیقی ردیوهد شبیه «صدای گریه و ناله‌ای روی زنگ موبایل» است و مخاطبان این گروه را با عبارت «عجیب غریب، غمگین و دچار سوءتغذیه» توصیف کرد.

به‌دنبال جملات تیمپف، گوتفلد، میزبان برنامه گفت: «ردیوهد گروه خوبی است اما همه چیزش را از کلدپلی دزدیده است.» و بعد اضافه کرد که ردیوهد در واقع کلدپلی فقرا است.

جانی گرینوود، گیتاریست گروه ردیوهد به‌دنبال انتقاد گوتفلد با نوشتن جمله‌ای در بیوگرافی حساب توئیتر خود این انتقادات را به تمسخر گرفت و گروه کلدپلی نیز با شوخی به این زد و خورد لفظی واکنش نشان داد.

ردیوهد، پیش از این، در سال ۲۰۱۶، کتاب اشعاری برای آلبوم A Moon Shaped Pool منتشر کرد و همچنین اوایل سال جاری میلادی نیز دو مجموعه شامل شیت‌های گیتار اکوستیک و الکتریک‌ آهنگ‌های کارنامۀ کاری‌شان را برای استفادۀ عموم روی اینترنت قرار داد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی