نامزدی جاستین بیبر و مدل مشهور رسمی شد

رسانه نوا – به گزارش برخی از رسانه‌های معتبر امریکا، ستارۀ جوان پاپ، جاستین بیبر با هیلی بالدوین مانکن امریکایی در آخر هفتۀ گذشته نامزد کردند.

این دو هنرمند جوان در سال ۲۰۱۶ نیز یک بار برای رابطه‌شان تلاش کرده بودند و نتوانستند به تفاهم برسند اما ماه گذشته بار دیگر در مجامع عمومی در کنار یکدیگر ظاهر شدند و خیلی از طرفداران‌شان پیش‌بینی کردند که آنها در حال بازسازی رابطه‌شان هستند.

روز گذشته برنامۀ ای نیوز اعلام کرد بیبر در سفری به باهاماس که به همراهی بالدوین بوده از او درخواست ازدواج کرده و او نیز این درخواست را پذیرفته است اما نامزدی آنها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

بالدوین ۲۱ ساله و بیبر ۲۴ ساله تا امروز هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده بودند و تنها خانواده‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی را منتشر کردند. اما امروز بیبر در صفحۀ اینستاگرام خود عکسی را همراه بالدوین منتشر کرد که نشانۀ صحت گزارش‌های پیشین دربارۀ نامزدی او با بالدوین است. او در شرح این عکس متن مفصلی نوشته و از بالدوین با عبارت «عشق زندگی‌ام» نام برده است.

بالدوین هم در توئیتر خود نوشت: «نمی‌دانم در زندگی چه کاری کرده‌ام که شایستۀ چنین شادمانی هستم اما بی‌نهایت خدا را شکر می‌کنم که چنین فرد فوق‌العاده‌ای را در زندگی‌ام قرار داد تا زندگی‌ام را با او سهیم شوم.»

این خبر غافلگیرکننده دربارۀ خوانندۀ پاپ کانادایی تبار که یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان نسل حاضر است طرفدارانش را به شدت شوکه و خوشحال کرد. بیبر پیش از این نیز با سلنا گمز، خوانندۀ پاپ ۲۵ ساله رابطه عاشقانه داشت و این رابطه به شدت برای هوادارانش جذاب بود.

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

عزیزم چرت نیست واقعیته من همه اینا رو خبر دارم اینقدر دلم واسه سلینا میسوزه که حد نداره بعد از یه هفته کات کردن باهاش سریع رفت بااین دختره واقعا نامرده به قول تو فیلما زندگیشو رو آواره های زندگی سلینا ساخته تازه گفته میخوایم تا هفتاد سال باهم زندگی کنیم من بی احترامی نمیکنم ولی وقتی یکی رو بد بخت کرده خدا هم بد بختش میکنه تاحالا ده بار اشک سلینا رو در آوارده به خاطر جاستین بیماریش عود کرده جوابگوی تمام اینا باید جاستین باشه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی