درامر AC/DC در مشهورترین گروه متال دنیا

انيسا رئوفي

رسانه نوا – درامر متالیکا ترجیح می‌دهد فیل راد پشت سر هدفیلد بنوازد، اولریش در گفتگویی که با سایت ۹۸ Rock انجام داد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند جایگزین فرضی او در گروه متالیکا چه کسی می‌تواند باشد به عنوان انتخابِ اول، فیل راد Phil Rudd، دارمر سابق گروه AC/DC را معرفی کرد.لارس اولریش، درامر گروه سرشناس متالیکا گفت: «عالیه» که صدای درامر سابق AC/DC را از گروه متالیکا بشنویم.
او گفت: «اگر دست من بود که انتخاب کنم چه کسی پشت سرِ ریف‌های جیمز هدفیلد درامز بزند، حتما فیل راد را انتخاب می‌کردم»
او سخنانش را درباره‌ی راد چنین ادامه داد: «حتما زمانی که ما از سبک سوپر پراگرسیو تغییر مسیر اساسی می‌دادیم او برای من منبع اصلی الهام بوده و احساس می‌کنم او در نقطه‌ی اوج هرم قرار گرفته. شنیدن صدای درامِ فیل راد پشت سر هدفیلد باید حس و حال خیلی خوبی داشته باشد»
فیل راد در سال ۲۰۱۵ به دنبال محکوم شدن به جرم تهدید به قتل و حمل مواد مخدر از گروه AC/DC بیرون گذاشته شد و به مدت هشت ماه در نیوزیلند در حبس خانگی به سر می‌برد.
او در حال حاضر در سفرهای توری به سر می‌برد که به مناسبت انتشار آلبوم انفرادی‌اش در اروپا برگزار کرده است. این تور سال گذشته‌ی میلادی آغاز شد و آلبوم او Head Job نام دارد.
گروه متالیکا نیز در حال حاضر در امریکای شمالی تور WorldWired را سپری می‌کند. مسلما تصور کردن گروه متالیکا بدون الریک امکان‌پذیر نیست (مخصوصا اگر شایعه‌ای که درباره‌ی نام گروه گفته می‌شود که این نام متعلق به اریک بوده صحیح باشد) با این حال هواداران خواهی نخواهی بارها درباره‌ی نبودن الریک در گروه فکر کرده‌اند، خیلی‌ها او را درامر بزرگی می‌دانند و البته خیلی‌ها هم برعکس فکر می‌کنند. وقتی الریک قبل از اجرای فستیوال ۲۰۰۴ بیمار شد و به طور موقت دیو لومباردو و جویی جوردسون جانشین او شدند خیلی‌ها خوشحال شدند که نزدیک‌ترین حالت به متالیکای بدون الریک را تجربه کرده‌ و از سر گذرانده‌اند اما به هر حال این مسئله باعث شد رسانه‌ها درباره‌ی نبود او در گروه متالیکا با او وارد گفتگو شوند و او هم در این مورد نظر بدهد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی