ستارۀ جوان پیش از مرگ چه گفته بود؟

مک میلر

رسانه نوا – مک میلر رپر جوان امریکایی و نامزد سابق آریانا گرانده، در آخرین گفتگوی خود دربارۀ فشار زیاد ناشی از زندگی کردن در انظار عمومی صحبت کرده بود.

مک میلر در آخرین گفتگوی خود همچون کتاب گشوده‌ای از درونی‌ترین احساساتش گفته بود. این رپر امریکایی که روز جمعه ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ۹۷) در ۲۶ سالگی درگذشت دربارۀ همیشه درمعرض‌بودن، حرفۀ موسیقی و تلاشی دائمی برای مبارزه با نیروهای اهریمنی‌اش با سایت والچر گفتگو کرده بود.
او به خبرنگار والچر گفت: «زمان‌های زیادی در طول زندگی‌ام پیش آمده که برای حفظ استانداردهای خودم احساس فشار زیادی کرده‌ام یا برای اینکه آنطور که باید از طرف مردم دیده و درک شوم و این فشار زیادی است.» خالق قطعۀ Self Care در این گفتگو تائید کرد که خودش برای زندگی در برابر چشمان مردم داوطلب شده است اما همچنان این آرزو را دارد که ای‌کاش «هر چیز کوچکی» که به عنوان یک نوجوان انجام داده «موضوعی برای بحث و گفتگو» نمی‌شد.

او در ادامه این گفتگو می‌گوید: «به نظرم درک عموم مردم از من بسته به اینکه از چه کسی سوال کنید متفاوت است اما کمی احساس آزادی به آدم دست می‌دهد وقتی می‌بیند مردم فارغ از همه‌چیز، انواع و اقسام فکرها را می‌کنند. در واقع این قضیه باعث می‌شود اضطرابم نسبت به اینکه مردم درباره‌ام چه فکری می‌کنند کم شود. این خارج از کنترل من است. منظورم این است که فقط تا حدی می‌توانم آن را کنترل کنم. می‌توانم زندگی تروتمیزی داشته باشم و تلاش کنم رسانه‌ها را کنترل کنم اما من آزادی را در این پیدا کرده‌ام که زندگی خودم را بکنم و بگذارم مردم هر چیزی دلشان می‌خواهد بگویند.»

میلر همچنین در گفتگو با این سایت صراحتا از آغاز راهش در حرفۀ موسیقی گفت: «پیش از این با صراحت زیادی دربارۀ چیزهای خیلی تلخی رپ می‌کردم چون این چیزی بود که آن زمان در حال تجربه کردنش بودم. این اشکالی ندارد. خوب است، زندگی همین است. باید همه جور احساساتی درش باشد.»
این هنرمند دربارۀ سلامت روحی‌روانی‌اش گفت: «من شادیِ تنها را نمی‌خواستم. غم را هم نمی‌خواهم. دوست ندارم افسرده باشم. دلم می‌خواهد هم روزهای خوب داشته باشم هم روزهای بد.»

این گفتگو روز ۱۴ اگوست مصادف با ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ انجام شده است؛ درست یک روز پس از اجرای میلر در برنامۀ استیون کلبر.

دپارتمان پلیس لس آنجلس روز جمعه تائید کرد که پیش از ظهر، بدن بی‌جان میلر در خانه‌اش در منطقۀ سن فرناندو پیدا شده است. همچنین سایت تی‌ام‌زی اعلام کرد که او بر اثر سوءمصرف مواد مخدر درگذشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی