بی.بی.سی مراسم جایزه موسیقی خود را برگزار نکرد

رسانه نوا – استورمزی، فو فایترز و رگ اند بون من به عنوان برندگان جایزه موسیقی بی‌بی‌سی ۲۰۱۷ اعلام شدند.

استورمزی با آلبوم Gang Signs & Prayer جایزۀ «هنرمند سال» را به‌دست آورد و با توجه به سه جایزۀ MOBO که پیش از این دریافت کرده بود سال پرباری را برای خود رقم زد. گروه فو فایترز برای اجرایشان در گلاستنبری جایزۀ «بهترین اجرای زنده» را دریافت کردند و رگ اند بون من، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی هم برای آلبوم Human جایزۀ «آلبوم سال» را دریافت کرد.

امسال، چهارمین دورۀ اهدای جایزۀ BBC Music Awards بدون مراسم برگزار شد. روز ۲۱ نوامبر (مصادف با ۳۰ آبان) بی‌بی‌سی به‌صورت رسمی اعلام کرد که برای اهدای جوایز سال ۲۰۱۷ مراسمی برگزار نخواهد شد. ظاهرا علت حذف مراسم رتبه‌بندی ضعیف سال‌های گذشته بوده است. بنابراین اهدای جوایز در بخشی از برنامۀ استودیویی The Year In Music 2017 که از شبکۀ بی‌بی‌سی۲ پخش می‌شود صورت گرفت و کلودیا وینکلمن و کلارا امفو میزبانان این بخش بودند.

جایزه موسیقی بی‌بی‌سی جایزه‌ای است مخصوص موسیقی پاپ که هر ساله در ماه دسامبر به صاحبان دست‌آوردهای موسیقایی سال تعلق می‌گیرد. اهدای این جایزه و برگزاری مراسم آن توسط دپارتمان موسیقی بی‌بی‌سی صورت می‌گیرد. این جایزه در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و امسال چهارمین دورۀ خود را سپری کرد. سه سال اول، همچون سایر جوایز موسیقی دنیا، مراسمی برای اهدای جوایز برگزار شد و به‌صورت زنده از شبکه بی‌بی‌سی۱ پخش شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی