جشنواره شعر پزشکی آخرین قدم را بلند برداشت

جشنواره شعر پزشکی
سام شرف زاده

رسانه نوا – اختتامیه جشنواره شعر پزشکی با عنوان نبض واژه ها مورخ بیست و شش شهریور ماه در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، این برنامه با کمی تاخیر و زمانی آغاز شد که پدرام آزاد با وجود اینکه به عنوان مهمان به این جلسه دعوت شده بود، به سیستم صوتی رسیدگی کرده و پس از صحبت‌های گرداننده جلسه، دکتر عیاضی به عنوان نفر اول روی صحنه آمد و درباره نبض واژه ها گفت:‌ امیدوارم شب خوبی را کنار هم داشته باشیم و نبض واژه ها استمرار پیدا کند. دکتر بهروز یاسمی،‌ فرزانه شریفات، علی محمودی و همایون حسینیان نفرات اولی بودند که در این اختتامیه به شعرخوانی پرداختند و پس از آن ویدیویی از استاد شهریار به مناسبت بزرگداشتش پخش شد.

در ادامه کامران رسول زاده به روی صحنه آمد تا با همراهی وحید مهراد چند قطعه اجرا کنند. به گفته رسول زاده این اجرا بدون هماهنگی قبلی بوده و با این حال دو قطعه زمستون زمستون و خلاصم کن را اجرا کرد.

برنامه با چند شعر خوانی دیگر ادامه پیدا کرد تا امیر عباس گلاب که هوادارانش به سالن رازی آمده بودند روی صحنه حاضر شد. با قطعه دلخوشی شروع کرد و به دریا رسید. به درخواست امیرعباس گلاب، امین قباد که به عنوان نوازنده با وی همراه بود قطعه لعنت را به صورت دوصدایی با وی اجرا کرد.

در ادامه امیر حسین الله یاری،‌صابر قدیمی،‌ ایرج حریر به شعرخوانی پرداختند و به مناسبت یادبود زنده یاد افشین یداللهی نماهنگی از وی پخش شد. همچنین با دعوت از دکتر عیاضی و استاد هرمز علیپور لوح تقدیری به آرش یداللهی و ماهرخ یداللهی برادر و خاله زنده یاد افشین یداللهی اهدا شد و در ادامه نیز عبدالجبار کاکایی بیانیه هیئت داوران را قرائت کرد تا پس از آن توسط دکتر عیاضی،‌ ایرج حریرچی، هرمز علیپور، بهروز یاسمی، مهرنوش قربانعلی، غلامرضا طریقی، محمدرضا شالبافان و سجاد عزیزی آرام لوح های تقدیر به نفرات برگزیده شعر کلاسیک، شعر نو یا آزاد و شعر محاوره یا ترانه اهدا شود.

در پایان برنامه نیز بابک جهانبخش با کمی تاخیر و با همراهی اشکان موسوی و مسعود همایونی قطعات من و بارون،‌ یه ساعت فکر راحت و حواست نیست را اجرا کرد.

گفتنی است سیستم صوتی سالن رازی، برای برنامه های موسیقایی مناسب نیست و در هر سه قسمت اجرای موسیقی این برنامه، نه تنها مخاطبین صدای خوبی به گوششان نرسید بلکه سه خواننده این برنامه نیز با مشکل رو به رو شدند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی