گروه «نوشه» با اجرای قطعات جدید روی صحنه رفت

حمیدرضا پیرمحمدی

رسانه نوا – تازه ترین کنسرت گروه نوشه به سرپرستی «نیوشا بریمانی» و با خوانندگی احسان کرمی، پرهام علیزاده و حمید رهنورد شامگاه جمعه ۱۰ اسفندماه طی یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، گروه نوشه که به تازگی نخستین آلبوم با کلام خود با نام «نوشه» را با خوانندگی احسان کرمی منتشر کرده است، شامگاه گذشته تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات این آلبوم در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد و شبی به یادماندنی را برای هواداران خود رقم زد.

این کنسرت با سلوی پرکاشن کودک خردسالی به نام «سامی» آغاز شد سپس نیوشا بریمانی سرپرست گروه و نوازنده کمانچه با تشویق هواداران به روی استیج آمد و گروه یک قطعه بی کلام را اجرا کرد.

سپس پرهام علیزاده با تشویق هواداران به روی استیج آمد و دو قطعه انگلیسی را اجرا کرد و پس از اجرای این دو قطعه، احسان کرمی به روی استیج آمد و قطعات «رویا» و «حاضر بودم» اجرا شد.

در ادامه این کنسرت قطعه «آهوی بی همتا» با همراهی گروه کوبه ای سرمست به رهبری «عسل ملک زاده» اجرا شد. پس از اجرای این قطعه، گروه یک قطعه بی کلام دیگر را این بار با همراهی گروه کوبه ای سرمست اجرا کردند.

در بخش دیگری از این کنسرت حمید رهنورد به روی استیج آمد و قطعات «سوء تفاهم» و «دورت بگردم» را اجرا کرد. سپس احسان کرمی مجدد به روی استیج آمد و قطعات «دوست دارم» و «زیبایی» را اجرا کرد که در هنگام اجرای قطعه «زیبایی» موزیک ویدئو آن نیز برای هواداران پخش شد.

سپس پرهام علیزاده مجدد به روی استیج آمد و دو قطعه انگلیسی دیگر را نیز اجرا کرد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

سپس احسان کرمی مجدد به روی استیج آمد و قطعات «دیگه دیره» و «فاصله» را اجرا کرد و پس از اجرای این دو قطعه، پرهام علیزاده مجدد به روی استیج آمد و دو قطعه انگلیسی دیگر اجرا کرد و در پایان این کنسرت نیز مجددا قطعه «آهوی بی همتا» این بار با همراهی احسان کرمی، پرهام علیزاده و حمید رهنورد و همچنین گروه کوبه ای سرمست اجرا شد.

امیر شهابی –تنظیم کننده، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو، فربد فرزیان –پرکاشن، فرید الهی –گیتار باس، اشکان خشایی –گیتار کلاسیک، طاها مظاهری –گیتار الکتریک، حسین شریفی –ترومبن و بهزاد اشعاری –درامز اعضای ارکستر گروه نوشه را در این کنسرت تشکیل دادند. همچنین مینا جعفری، علی رضوانی، مهدی نایینی، آتیه پدیدار و النا یزدان بخش  سرپرستی صابر جعفری اعضای گروه کر را تشکیل دادند. ضمن اینکه مینو قاسم پور –قانون، نیلوفر ابراهیمی –فلوت، عسل ملک زاده –دف نوازندگان مهمان این کنسرت بودند.

دکتر محمد سریر، امیر بکان، علی تفرشی، پویا نیکپور، بهنوش طباطبایی، فریبا متخصص، محسن کیایی، نازنین فراهانی، آیلار فلاح، آرشا رادین، الهام صفوی زاده، زهرا فتحی، لعیا فرامن، معصومه یعقوبی، مریم یاسی، شروین نادری، امیرمیلاد نیکزاد، آتوسا کلانتری، آرزو مرجانی، ماجد مدانلو و… از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» به مدیریت «زهرا همتی» و تهیه کنندگی «پرهام صوفی» برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی